idaifvrig

Alla inlägg under mars 2010

Av Ida - 31 mars 2010 12:45

Wohoo! Nu har det äntligen hänt! Ida har skrivit historia, det ouppnåeliga har uppnåtts: Jag fick MVG på matteprovet!!! Wohoo!! :D:D


Jag trodde verkligen att det skulle gå åt skogen innan jag såg provet och området hade varit jättesvårt. I´m happy! :D:D

  

Av Ida - 31 mars 2010 12:40

Grattis säger vi till GEORG!! Basisten i TOKIO HOTEL!! Han fyller i dag 23 år (tänk vad gamla de blir, haha ... De var ju nyss under tjugo allihop ...)!


  

Av Ida - 30 mars 2010 18:32

Hej, jag var bara tvungen att säga en sak: ÄLSKA TOKIO HOTEL!!  :D:D (Lite impulsivt blogginlägg :D)


  Btw; de där kläderna hade Tom på konserten i Globen! Åh, nu saknar jag konserten också ...:P

Av Ida - 30 mars 2010 12:49

Hejsan hoppsan. Det blev ingen svenska för att läraren eller lärarinnan, för att vara helt svenskt grammatiskt korrekt, är hemma (p.g.a. sjukt barn??). Iaf så sitter jag här och raderar sms samt uppdaterar bloggen. Borde kanske jobba typ med tyskan eller spanskan, men jaa ...


Ikväll drar vi igång en liten studiecirkel: jag, Felicia och Mattias. Fler får mycket gärna joina; vi träffas hemma hos någon och pluggar tillsammans. Det blir mycket roligare då! Ikväll blir det hos Felicia. Vilken tid vet jag inte, men det får vi se.


Men ha det bra! Kram :D

Av Ida - 29 mars 2010 18:54

Hejsan hoppsan! Lägger in lite bilder från Kickis 17-årsfest, bara för att jag har lust typ, inte för att det hör ihop med dagens aktuella händelser.


Nu ska jag och fyran iväg på en liten skotertur innan det blir alltför mörkt ute. Matten får vänta till efteråt. Jag är ju inte så många sidor efter iaf ...;P


Ciao!


  17-åringen själv. Kicki och Amanda.

    Jag, Felicia och Amanda. Fint ...:D   Jag och Amanda   Felicia och Amanda

Av Ida - 28 mars 2010 20:51

Haha, internt skämt mellan mig och Julia. Sorry guys, det är ingen idé att förklara, ni kommer ändå inte att förstå det roliga i just den meningen (rubriken).


Japp, japp. Igår kom Julia hit. Vi hade en riktigt trevlig kväll, som bar huvudnamnet GODIS. Haha, vi har ätit upp oss på godis, och dessutom trocadero, chips och sallad ... Jaa, ni hörde rätt: sallad ;P


I morse vaknade vi av att det ringde på min mobil, och strax efter det klev vi upp, vilket kanske var lika bra, då klockan var typ ett, halv två något. Efter frukosten tankade vi skotern med bensin ur en kopp (haha, låter helstört, men det var det enda som fungerade!) och så for vi ut och åkte skoter. For till Täfteåsjön som vanligt, det är det enda ställe jag kan vägen till :P


Sedan har jag varit på bandövning. Nice nice! Har börjat kolla på en ny låt, samt kört vår nyaste så vi kan den riktigt bra :D


Nej, nu ska jag sluta. Borde räkna lite matte. Ciao!


  

Dagens bandrepningslokal :D


Julia på skotern :D

Av Ida - 27 mars 2010 15:14

Hejsan. Då har man varit i skolan för det Öppet Hus som vi hade. Det gick bra. Det är inte bamsemycket folk per gång, men det är bra ändå.


När jag kom hem anlände VP och Hägga och vi begav oss ut på en skotertur. Vädret var inte det mest perfekta och det hade snöat, så det blev lite "vingligt" eller vad jag ska säga. Men det gick bra ändå, och vi körde till Täfteåsjön och tillbaka.


Nu sitter jag i mitt rum framför mitt splitternya skrivbord. Wohoo! Nu har rummet genomgått en total makeover! Och Gud vad skönt med ett skrivbord! Då har man liksom alla grejer där. Så man slipper ha grejerna  (skolböckerna) överallt i resten av huset, och som gör att man inte hittar dem när man väl behöver dem. Smart! Är dock kvar lite småsaker att göra, såsom att sätta upp lampor och en liten tavelhylla. Ni ska ändå få se en bild på skrivbordet. Se nedan.


Och ikväll kommer Julia hit :D Hon ska sova över. Det blir asnice! :D


Men ha det guld!


  







Av Ida - 27 mars 2010 01:47

Tjo hela folket! Då var man hemma igen efter Kickis 17-årsfest. En relativt lugn tillställning men/och väldigt trevligt! :D Vi typ lyssnade på musik, åt glasstårta och umgicks/chillade :D Nice nice :D


Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt!  

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards