idaifvrig

Alla inlägg under april 2010

Av Ida - 30 april 2010 11:59

Japp, idag var det sista april. Nu närmar det sig sommaren!


Ikväll kommer vännerna hit: Lisa, Erik, Oliver, Christoffer, Felicia och Mattias. Vi ska äta gott och ha Sagan om ringen-maraton, sedan ska vi väl besöka någon fin liten majbrasa också. Det måste man ju göra, det är ju svensk tradition och så himla mysigt! :D


Nu ska jag sticka iväg till affären och handla lite grejs till ikväll :D


Ha det toppen!


Kram

Av Ida - 30 april 2010 11:53

Haha, nu orkar jag inte skriva nå´ mer varje gång det blir rekord, jag tror att ni kommer att lessna lite då ;P


Men iaf så har det varit ett nytt rekord! 23 på en dag! :D Wohoo! Guess if I´m happy! :D


Och tack för kommentarer! De ökar också :D Happy!


Haha, ha det guld!


Kram

Av Ida - 29 april 2010 23:40

Klockan tickar allt närmare 00.00 och här sitter jag och filosoferar smått. Tänk vad lycklig man är som har vänner som förstår en och är där för en :D


1000 kramar till mina vänner! <3<3 Love you guys!


Kram Ida


  

Av Ida - 29 april 2010 21:43

Hejsan hoppsan!


Är med i en finfin liten tävling som Mamma Isabella har fixat! Jag tävlar om månadens blogg. Mamma Isabella, Isabella, skriver om sitt liv som gravid och andra vardagliga händelser och bekymmer. Hon är en tjej som verkar bry sig om andra och som har ett stort hjärta. Ta en titt där vet ja´! (Men glöm för allt i världen inte bort min blogg ...;P;P)


Länkar även Isabella, så att ni kan se när jag vinner! Haha, nej skoja´ bara :D


Kram!

Av Ida - 29 april 2010 21:13

Hejsan. Idag har jag haft två prov: muntliga engelskanationella samt matteprov. Engelskan gick väl ganska bra; pratade bara så himla mycket sämre än vad jag normalt brukar göra. Varför blir det alltid så när det verkligen gäller?? Sedan var det matten....som gick totalt åt skogen! Jag tror faktiskt att jag aldrig i hela mitt liv skrivit så dåligt på ett prov. Jo, en gång i nian (på ett matteprov då också ...), då skrev jag om möjligt ännu sämre än idag. Fick totalt blackout alltså - i hela huvudet! Så där satt jag och såg bara en massa x och y och k och jag fick panik över att jag inte fattade ett skit!


Jaja, det är bara att be till Gud om att det går bra och leva livet nu i helgen. Haha, inte för att jag inte har någon läxa, men ja, får se till att göra det ändå! :D


Varit på teatern också. Vi övade vår teater + dansen som vi ska ha till. Haha, det är riktigt kul alltså! Hela teatern är så sjukt dum att det blir asskoj! :D Ni borde verkligen komma dit!: Annonserar mer sedan!


Ikväll ska jag iaf ta det alldeles precis jättelugnt!


Kram!


Tänkte fresta med en liten bild som kanske påminner er om den om bara några veckor stundande sommaren! Håll ut! (Bilden är från Spanien, men misströsta inte, det blir varmt i Sverige också - hoppas vi! :D)

Av Ida - 28 april 2010 23:24

Mina små söta kissemissar: Inez (svart, mamma till Hugo) och Hugo (grå, Inez son) :D


Lite dåliga bilder på Inez, men hon är inte lika villig att leka fotomodell som Hugo :D Hugo vet att han är snygg helt enkelt ;P


  "Jag hatar paparazzis!" -Inez   "Jag ligger här och softar...liksom ;P" -Inez   "Visst är jag söt! :D (Kan jag få mat nu??? ;P) -Hugo


"Egobild på snygga mig!"   -Hugo

Av Ida - 28 april 2010 12:07

Japp, japp, japp! Igår var det åter igen besöksrekord: 17 på en dag! Wohoo! Glädje! Tackar för besöken! =D=D


Ciao!

Av Ida - 28 april 2010 12:05

Svar till kommentar om cykellås: Nej, det är ett lås som hängde med cykeln när jag köpte den, sitter fastmonterad på cykeln.  :D Hoppas Ni är nöjd med svaret! :D


Ciao!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards