idaifvrig

Alla inlägg under augusti 2010

Av Ida - 31 augusti 2010 14:23



                             3 dagar kvar!

Av Ida - 31 augusti 2010 14:20

Tjo!


Imorgon tar jag och gör en visit på både brorsans skola och METG. En lärare på Johans skola ville att jag skulle komma förbi och sjunga låten som jag och kören sjöng på invigningen, sure =) Sedan blir det METG, så ni på METG vet det liksom :P


Ciao!

Av Ida - 30 augusti 2010 23:21

Ok, mina damer och herrar: Ida har börjat packa!!


Jag är faktiskt typ klar med alla kläder! Hur coolt är inte det!?!? Och halva elektronikkategorin =)


Ska nog fortsätta lite nu med någon annan av mina "packkategorier". Kanske prylkategorin ... :P


Förresten vet ni vad?: JAG HAR FÅTT BREV FRÅN VÄRDFAMILJEN I SPANIEN!!!!!! Hade gett upp hoppet nu när det bara är fyra dagar kvar, men tjopp! Idag kom det!! De sade typ att de hoppades att jag skulle trivas och känna mig som hemma eller nåt, och att de längtade efter att träffa mig =)=) *Happy, happy, happy*


Nu känns det bara hur roligt som helst att fara! Jag ska njuta till 100%


Kram!

Av Ida - 30 augusti 2010 17:22

Ja, nu är det snart avgång till Spanien! Längtar!!


Imorgon eller på onsdag hade jag tänkt avlägga en visit på skolan/METG, ska bli kul att träffa de gamla godingarna naturarna och samhällarna -09 och att se vilka nya som kommit dit i år =)


I dag har jag varit på linsprovning/linsundersökning och på banken. Det gick bara bra, ögonen tog linserna finfint och allting. Nice!


Ikväll blir det att träffa Julia gånger 2. Julia 1 skulle komma hit nu snart tror jag det var (vi ser väl när hon dyker upp) och klockan 8 ska jag fika med Julia 2. Nice det! Vill ju hinna träffa alla innan jag far, men får se hur det går, jag har inte packat nästan någonting heller så ja ... (Ewelina, jag har faktiskt börjat packa lite lite grand!! I alla fall lagt upp lite grejer på skrivbordet ...!)


Annars är det jättemycket att fixa nu på dessa få dagar innan jag far. Fattar inte hur jag ska hinna med allt!


Kram!

Av Ida - 29 augusti 2010 17:53



                              5 dagar kvar!

Av Ida - 26 augusti 2010 11:17



                            8 dagar kvar!

Av Ida - 25 augusti 2010 15:46

Det är någonting rastlöst, oroligt nu som kryper runt i kroppen. Kanske är det för att det är ensiffrigt antal dagar tills jag åker till Spanien? =)=) *Längtar, längtar, längtar* Jag vet inte, kanske måste jag ta och fara ut och springa, ta ut mig riktigt mycket, för att få bort nervositeten, ingen aning.


Måste hinna med ett antal saker nu innan klockan blir alltför mycket: Tvätta, städa, fixa med disken, cykla in till stan (moppen är typ paj tror jag, det låter som om den kört ihop sig alldeles ...) för att fixa nåt på banken, ringa min chef...dessutom borde jag få klart allting med nedskickandet av dokument till Spanien och packa måste jag ju faktiskt börja göra snart ... Ja, ni ser. Bäst jag sätter igång NU!


Ciao!

Av Ida - 25 augusti 2010 15:41



                                 9 dagar kvar!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards