idaifvrig

Alla inlägg under januari 2011

Av Ida - 31 januari 2011 23:25

Varning för typ världens tråkigaste inlägg:


Har suttit och gjort svenska, är så trött nu så att ögonen snart trillar ut, så det är nog dags att gå och lägga mig.


Godnatt!


(Told ya it was the world's most boring thing to write about!)

Av Ida - 30 januari 2011 14:21

Wihoo! Då var det bokat: På sportlovet (eller ja, några dagar av sportlovet) åker vi till Barcelona! Wow :)


Det blir troligtvis till att se en "La Liga"-match, se La Sagrada Familia och besöka Las Ramblas :) Men vi får se :)


See ya!


  

Av Ida - 30 januari 2011 12:27

Solen lyser in i mitt rum - fastän de sade på vädernyheterna att det skulle bli regn (om jag kommer ihåg rätt ...). Men det gör ju inget med en liten felprognosering ... Sol är ju alltid nice!


Ni har börjat kommentera igen! Yeah! Störst cred bör nog gå till Johanna --> http://jhani.bloggplatsen.se :) Thanks for the comments :) (Och ni andra bör nog se henne som en liten förebild ... *Om ni fattar vinken* ;);))


Ska titta på en resa till Barcelona idag, kanske att vi ska åka dit på sportlovet om det inte är alltför dyrt :) Och så blir det ju plugg förstås ...


See ya!

Av Ida - 30 januari 2011 00:59

Ja, och nu har jag shoppat kläder också - inte BARA skolgrejer^^ Nej, då, bara några pennor köptes in och sedan har jag inte gjort NÅ skola på heeeelaaa dagen :) Har nämligen varit på Miramar och inhandlat både nödvändiga grejer och trevliga kläder! :) Bl.a en jacka (supersnyyyygg! Thanks dad för pengabidraget!) och en pyjamas! VÄRSTA rean! Pyjamasen är till sommaren - shorts och linne - vardera del kostade ca 40 kronor. KRONOR alltså. Så ni fattar grejen ^^


  

       


Av Ida - 29 januari 2011 14:20

Igår var vi på bio - kul, dock var filmen inte riktigt i min smak, men jaja :)


Men efter filmen hände det: Vi träffade och pratade med världens härligaste spanska ungdomar! Så trevliga! Så kul! (Ida was in heaven :P) Vi pratade väl más o menos en timme kanske :) Om inte mer, och vi ska försöka träffas igen bestämde vi! :D Åååå, jag är så lycklig!!


See ya! 


  

Av Ida - 28 januari 2011 09:19

Borde jag göra just nu. Har engelskaprov i eftermiddag och jag sitter här och skippar my dear beloved sovmorgon bara för att jag inte hunnit plugga tidigare. Hur tragiskt?


Ska ta igen sömnen i helgen - är verkligen trött!


Vill ni lyssna på en sång? Ni får om ni vill ;)


Av Ida - 26 januari 2011 22:18

Jag borde:


*Göra laborationsrapporten

*Göra svenskaläxan skitnoga - på fredag MÅSTE jag kunna the stuff!

*Träna - börjar halka av mitt försök att få in en träningsvana, inte bra!

*Sova i tid, är astrött!


INTE sitta framför datorn och sega. Kom igen Ida!

Av Ida - 26 januari 2011 19:55

Yeah. Jag har shoppat loss inne på en kinabutik: Anteckningsblock till skolan! Yeeeeah! Och ni som kanske trodde att jag shoppat kläder! Men så dumt :P Nej, nu ska vi sluta larva oss.


Biologiprovet bortgjort! Å, lyckan är stor - det var inte så farligt! Sade flickan innan hon fïck se betyget. Nej, men serious business here, det var ett bra prov faktiskt :P Skulle vilja se Pers (biologiläraren) ansiktsuttryck när han läser mitt svar om hormoner. Hade inte hunnit läsa om det, så hittade på alltihop rätt och slätt, jag menar, NÅT måste man ju skriva, bättre än ingenting :P


Vill ni ha en bild? Ok, då får ni en från Mijas Pueblo - det enda jag har att bjuda på i dagsläget :)


  

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards