idaifvrig

Alla inlägg under april 2011

Av Ida - 30 april 2011 00:22

Så länge har jag pratat med Systeryster över Skype nu. Och vi pratar fortfarande :D Gött! Känner mig dock lite seg i kroppen, sådär efter 6 timmar framför datorn ... Ska träna imorgon, lovar ;)


Jag har i alla fall hunnit käka middag med Emma i luren, skrivit en hel laborationsrapport - inte min egen, utan hjälpt Emma med att skriva sin labrapport, pratat på om ditt och datt och lyssnat en massa på musik. Trevligt!


Ser väl när det är dags att avsluta. Eller kanske ska man skicka in till Guiness World Records? ;P Haha :D Eller inte. ;)


See ya!

Av Ida - 29 april 2011 19:20

MTV har haft en musiktävling: "Best Fan Army" - Tokio Hotel, Justin Bieber, Lady Gaga, Katy Perry med flera var banden som fansen liksom tillhörde och kunde rösta på och så.


Tokio Hotel ledde hela tiden, men så fick Justin Bieber helt plötsligt dagen innan fler fans på sin mätare...


...men det var uppenbart helt fel räknat, för gissa vem som vann hela alltet?!


TOKIO HOTEEEEEEEEEEEEEEEEL!!! Fanarmén: "Aliens"!


Jojomen! Tokio Hotel har flest och bäst fans! Mest ihärdiga, bästa fans, ever! :) Det är ju numera officiellt bevisat^^Tokio Hotel rocks and so do we, the fans of them! ;) :D (Vad är det jag har sagt hela tiden? Tokio Hotel ÄR bäst! ;))


Sorry Justin Bieber, Lady Gaga och Katy Perry - ni kämpade väl, men vi är bäst!^^


En glad och lycklig Ida har ni här i alla fall :D


   


Strunt samma att det står "Happy New Year..." på första bilden - tyckte de såg så himla lyckliga och glada ut på bilden :D Speciellt Tom ;)


På andra bilden såg de också så himla glada ut :)


Gillar när folk är glada :D

Av Ida - 28 april 2011 00:26

Det gick lite dåligt med mina planer att lägga mig tidigt ikväll. Klockan är nu 00.28 - kung säger vi. Kung.


Får hjälp av pappa över Skype nu. Måste pränta in denna fysikskit i min hjärna -och det NU.

Av Ida - 27 april 2011 21:45

Fattar ingeting! Är apstressad och fattar inte ett skit av fysiken! Förhör imorgon. 


Det värsta är att jag inte ens kan skylla det på nåt. Det är mitt eget himla fel att jag inte jobbat på och inte lyssnat på lektionerna. Skärpning Ida!


Men fysik är ju verkligen såå tråkigt!

Av Ida - 27 april 2011 16:18

Vi har sett den (på spanska) på två spanskalektioner. Såg klart den idag och usch, vilken läskig men grymt bra film! Den rekommenderas! Blev helt skakig och berörd efteråt.


Hjälparns. Det var en mäktig film.


        



 


Av Ida - 27 april 2011 10:00

Mitt egna lilla "portfolio"^^


     

     


Modeller: Jag, syster, bror <3  


Av Ida - 26 april 2011 23:00

Intressant. Mycket^^


 


Av Ida - 26 april 2011 22:03

Så heter en riktigt otrolig hår- och make up-stylist.


Hon råkar även vara Tokio Hotels stylist :) Coolt!


Tipsar om hennes hemsida! --> http://www.nataliefranz.com


(Pssst! Titta på fliken "Portfolio". Där hittar ni något intressant och mycket stiligt ;P)


 


 


www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards