idaifvrig

Alla inlägg under mars 2012

Av Ida - 29 mars 2012 19:20

Högskoleprov på lördag, har kämpat på med en massa papper till ansökningen till Dalkarlså hela dagen/eftermiddagen och har inte hunnit ut och springa, trots att det var suuuuperfint väder. Känns lite lagom kul. Aja. Det är bara att kämpa på med vecka 13 - en inte så nicig vecka faktiskt ...


Vår är det ju i alla fall. Känns lite läskigt att nästan all snö är borta nu - i MARS! - men samtidigt så otroligt skönt! Annars går man ju bara och ogillar att snön ligger kvar så sjukt länge (som det normalt brukar göra), så i år är det faktiskt helt toppen! 

Av Ida - 24 mars 2012 00:22

Farfar tyckte att jag bloggade sällan, så nu ska ni få ett litet inlägg minsann ;P


Älskar när man tror att ett arbete ska vara klart en kväll 23:59, man tycker sig vara lite sen (00:25), men i alla fall redo att skicka - och så ser man att arbetet inte behövde vara klart förrän tre dagar senare! Wow! Då är man ju i grym TID och ba; Oh, yeah! Vad bra jag är! Få bort det, inlämnat och klart tre dagar INNAN utsatt datum. Ambitiös elev liksom ;)


Inte alls på tal om detta, så tänkte jag berätta för min gigantiska läsarkrets att jag bara hade en lektion idag :P Kom hem vid 12 nåt, for ut och sprang, kom hem, plugg, middag. Gick upp och slog på TV:n lite som snabbast, skulle bara chilla lite innan jag satte igång med idrottsrapporten, och prickade precis in förtexterna på Justin Biebers film "Never Say Never". Jag har aldrig riktigt lyssnat på Justin Bieber, han sjunger naturligtvis superbra, det jag har hört, tänk en sådan röst i en grabb yngre än mig ... Men i alla fall. Fastnade ju direkt alltså. För filmen alltså. Och är imponerad av Justin Bieber och resten av hans familj. Var tvungen att se hela filmen. Den var riktigt bra alltså. Superintressant att se hela vägen till där han står nu. Verkligen typ hela vägen. Från att han föddes till typ 17-åriga honom. Hur en ung pojke har typ tusen folk omkring sig och ska palla hela kändistrycket ... Ja, han gör det bra.


Nej, nu ska jag sluta. God natt!


 

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards