idaifvrig

Alla inlägg under mars 2014

Av Ida - 25 mars 2014 15:39

Solen skiner över Umeå idag. Våren är nästan här och jag är glad. Riktigt glad. För livet är så himla fint idag. Jag tror jag har allt man någonsin kan drömma om och det gör mig så glad. Det också. 


Idag har jag vandrat på stigar och gångvägar med solen skimrandes genom träden, trots att jag vet att anatomin och neurologin bygger ett allt högre torn av sig själva någonstans i lägenheten. Men jag kan ändå inte förmå mig att strunta i solen och stanna inne och plugga. Solen är för unik för tillfället för att jag med gott samvete ska kunna dissa den. Nej, jag mådde dåligt bara av tanken, därav min vackra eftermiddagspromenad.


Det är mycket och många som är bra idag. Solen, Gustav, Laleh, skogen, vårkänslor, torra gräsplättar och torrgrusiga asfaltsgångvägar. Nu anser jag mig dock ha njutit och utnyttjat solen och den friska luften en helt okej lång tid, så nu ska jag göra mig själv och många andra stolta genom att faktiskt ta tag i mitt för tillfället faktiskt fantastiska läkarplugg.



www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards